kahvesaati bizi anlamışsınız benim kızım 5 yasinda ve ara tatilden sonra berbat Bi hal aldı okula iki gözü iki çeşme gidiyo ağlayarak giriyor gitmiyim diye yalvarıyor halbuki okadar severek gidiyorduki arkadaşlarını bahane etmeye başladı tee sene başında olan olayı simdixyasanmis gibi anlattı arkadaşı ona seni döverim demis güya o çocuk okuldan ayrıldı hala onu soyluyo yani evde 5 aylık Bi bebeğim daha var onunla gidip okula bırakıp geliyorum zaten sıkıntı çekiyorum ayrı bide böyle olunca çok üzülüyorum simddi de 1 hafta hastalandi gitmedi yarında gitmeyecek nasil olacak bilmiyorum