Merhaba hanımlar. Bu kilolarla başım dertte zayıflamak istiyorum ama bir türlü irademe sahip çıkamıyorum. 1.58 boyum var 89 kg olmuşum doğum yaptığımdan 4-5 kilo daha almışım yani. Çok moralim bozuluyor .14 aylık bebeğim var oda bizimle sofraya otursun yesin alışsın istiyorum bu sefer ona yedirirken bende ne yediğimi anlayamıyorum. Onu doyurup ben yesemdr bu sefer mama sandalyeainde ağlayıp zırlıyor odaklanamıyorum yemeğe doymuyorum bidaha yiyorum bu tür şeyler de bana kilo aldırdı. Birde tatlıyı çok seviyorum. Kısacası iştah kapatma yaptıran varmı veya çevresinde yaptıran memnun kaldılar mı? Bende en son çare bunu yaptıracağım