Kivircikmomy 20 günlük bebeğim 2-3 gecedir uykusunda inliyor sürekli sesler çıkarıyor artık endişe etmeye başladım var mı başına böyle olay gelen neden olabilir sizce
zynpdmr90 Kivircikmomy aynen canım korkma benmkide öyleydi gaz sancısından kaynaklanıyormuş reflü olabilir üşütme sen yediklerine dikkat et emziriosan
Annelik9292 Kivircikmomy benimde ilk zamanlar öyleydi gazi çok aşırı vardı 54günlük oldu şuan çok aşırı gazi olduğu zaman dahada öyle çünkü rahat uyuyamıyor garibim
Beybi Kivircikmomy sirtina göbeğine ince bezi isit koy kuzum biraz rahatlicaktir gaz damlasi kullanmani oneririm birde kekik suyu
Prensinannesi23 Kivircikmomy ateş ve vücutta döküntü yoksa gazdır muhtemelen ams vücuduna bakın döküntüden kastım damar damar kızarıklıklar bastırınca sararıp hemen geçmeyen eğer varsa beklemeden acile gidin
Elya-m1 Kivircikmomy çok normal benim bebeğimde kedi gibi sesler çıkarıyordu çok korkmuştum siZin gibi ama çok normal bir durummuş rüya görüyorlar 🥰
Asya0723 Kivircikmomy rüya olabilir gaz diş sancısı kaşınması olabilir burun tıkanıklığı olabilir şiddetli ağlama veya hastalığı yoksa panik yapma
Kivircikmomy Ne illet birşeymiş bu gaz sancısı yaaa 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ inşallah en kısa sürede kurtuluruz bu gazdan hepimiz 🙏🙏
Tazeanne06 Kivircikmomy ilk zamanlar gazdan ilerde bir de diş çıkarırken duyacaksın bu uykuda inlemeleri 😞