ibildere doğum yapalı 47 gün oldu çok oldu kanamam biteli az önce lavaboda ufacık bi kan gördüm peçeteye geldi çok özür dileyerek söylüyorum regl mi oldum anlamadım devamı gelmedi ama
betul97_ ibildere Benimde o zamanlar lekenlemem oldu geçti ondan 1-2 hafta sonra regl oldum baya normal kanamam oldu
ibildere betul97_ teşekkür ederim yorumun için ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum tecrübesizlik işte 🩷
betul97_ ibildere Takip edersiniz bende regl sanmıştım sadece birkaç lekelenme oldu Bebeğim 2 aylıkken ilk reglimi oldum
Mavisiimm Evet regl olmuş olabilirsiniz benim de öyle olmuştu 52. günde tekrar kanamam olmuştu regl kanamasıymış.. bu arada sağlıkla büyüsün miniğiniz 🥰
ibildere Mavisiimm yaa çok teşekkür ederim sizin bebişiniz de sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah 🥰🩷