4.ay atağına 3 gündür girmiş bulunmaktayız sadece 3 gün başımı alıp gitmek istiyorum kooşa koşa hem de 🤣 yemiyor uyumuyor sürekli huysuz , geziniyorum ağlıyor , oturuyorum ağlıyor ,kucağımda ağlıyor yatırıyorum ağlıyor , e başka ne kaldı ? 1.5 saat uyutmaya çalışıyorum uyuyor zorla ağlayarak kendini yere atıyor uyursa 15 dk uyuyor sadece , bu daha başlangıç Allah yardımcımız olsun/((