Kızlar selam eşimde yaklaşık ramazan ayından beri geçmeyen bir karın ağrısı var doktora gitti kan fazlalığından olur kan ver dediler verdi geçmedi bağırsak tembelliği var vs dediler ilaç verdiler d vitamini düşük dediler kullandı ama hala sabahları uyandığında karın ağrısı oluyor tuvalete gittiğinde geçtiğini söylüyor acaba bu belirtileri yaşayan yakınınız var mıydı ne yaptınız doktorlar ne dediler bilen varsa söyleyebilir mi