7 ay 20 günlük kahvaltı öğünü ile aramız hiç yok. Yemiyor bebeğim pankek yaptım, omlet yaptım, haşladım muz avokado gibi meyvelerle çeşitlendirdim yine yemedi bu durumu yaşayan var mı? Genel olarak beslenme sorunumuz var diş çıkarıyor bu yüzden olabilir mi acaba fazla iştahsız sadece emiyor bir de biraz çorba muhallebi falan yiyor