mihramomm1 mom97X Yakında atkı niyetine boynuma dolayacagim nohut bile kurtarmaz herhalde beni 😂ama siz gene de ne kadar nohut varsa yollayın bana
gzplt Bizde bu bebeler varken o göğüsler dikleşmez bizimki memeyi sündürebildiği kadar sündürüyor kızınca da ısırıyor 😁
gzplt mom97X Biz de 4 aylığız ama sanırım bebeğim bırakacak çok zor emiyor herşeyi deniyorum ama sonu yok gibi
_Goktugunannesi__ mom97X nohutu dikleştireceğine inanmıyorum da Egzersiz den biraz umudum var başlıyıcam inşallah 6 gün oldu memeden keseli büyük değiller ama sönük ve sarkmış durumdalar
mom97X _Goktugunannesi__ benimkilerde aynı bahsettiğin şekildeler. Egzersiz için vakit bulamıyorum maalesef, bebeğim çok küçük 🥲