Kızım 22 aylık anne sütü alıyor 2 yaşını doldurduğunda bıraktıracağım. Son 1-1.5 aydır uykuları çok karışık kucağımda anne sütü alarak uyuyor mesela yat diyor yanımda yatmak istiyor ısrar ediyor bunun için ama uyumuyor hatta bazen ben uyuya kalıyorum öyle kalkıp gidiyor yanımdan 🤦🏻♀️ Akşam tüm ışıkları kapatıyoruz anlasın hadi uyuyoruz diye yok karanlıktada oynamaya devam ediyor. Sabah erkenden kalkıyor mesela bugün 7 gibi kalktı şuan çok uykusu var ama uyumadı sabah erken kalkıp öğlen uykusunu çok geçe bırakmamaya çalışıyorum ama bu düzen aşırı karışık bazen gece kalkıyor 4-5 gibi gidiyor oyuna devam ediyor. Gün içinde de ilgileniyorum etkinlik vs. de yapıyoruz bu büyümeyle ilgili bir geçiş süreci mi neden böyle oldu anlamadım normalde de çok düzenli uyuyan bir bebek değildi ama bu derece zorlayıcı da olmuyordu o gün uykusuz kaldıysa uyurdu ama yok şimdi uykusuz kalsa da uyumuyor 😭 Bizim gibi olan var mı 🥲