Hilal_4444 yıllardır kızıl kullanıyorum ben. Aynanın önüne geçiyorum, önleri kolay da arka kısımları gelişi güzel boyuyorum şöyle boyayı 4 tüp kullanıyorum ben bol bol yediriyorum her yerine boyanmamış yer kalmıyor. Eliniz alışıyor belli süre sonra zaten. Hangi renk boyamak istiyorsun?