Kızlar 20 aylık oğlum geceleri çok uyanıyor akşam 9 da yatiriyorsam gece 1 de uyanıyor ve 3 e kadar uyumuyor emziriyor sadece meme veriyorum ama artik kendini ifade ediyor aslinda acıksa mama diyor uyaninca da uykusunu alıyor gibi gece gülüyor oynuyor bi sıkıntısı olsa huysuz olurdu napıcam bana bi akıl verin