Deletedmom_220
sofyaa her mama 4 aya kadar azçok gaz yapıyor her çocuğa da farklı mama iyi geliyor malesef. Bende küçükken bir aptamil conformil kullanmıştım, bağırsak çalıştırması için o mamanın özelliği de ama iğrenç bir kokusu var mama iki dakika biryerde dursa suyla mama ayrılıyor. Hip anne sütü gibi kokusuda hiç rahatsız edici değil. Hipp combiotic kullandım ama dediğim gibi.