basak98 Kızlar 15 gün oldu doğum yapalı her emzirdiğimde ilk başta inanılmaz bir agrı sızı oluyor sonra geçiyor . Böyle olması normal mi ne kadar zaman sonra geçer
masall32 basak98 sadece gögsünün ucunu tutturmadıgına emin ol gögüs ucunu çekerse acır gögüste sızlama emzirirken bazen olurdu süt dolduğu için derdiler