gizemm01
Yok hayır bozulmadı. Bence uyku düzeni oturmuş bir bebeğin uykusu kolay kolay bozulmaz zaten. Yaz boyu haftada 2-3 gün akşamları parka giderdik çay içmeye orda bile uyku saati gelince uyutur bebek arabasına koyardım mışıl mışıl uyuyordu. Ve hiç düzeni bozulmadı. Çünkü oturmuş bir uyku düzeni vardı. İllaki yatağında uyuma zorunluluğu da yok bana kalrsa. Şöyle düşünebilirsiniz onlar bizim çocuklarımız ve birbirimizin düzenine hayatına ayak uydurmalıyız. Akşam dışarı çıkabilir gezmek bir kahve içmek isteyebiliriz. Bu durumda bebeğimiz bize de ayak uydurmalı. Kendimizi eve hapsetmeyelim. Her yerde her saatte uyuyabilirler 😊