Elfgrn doğum yaptıktan sonra o kafayla beni dehşete düşüren konuydu bu çocuğumu mu karıştırdınız siz acaba diye çıkışmam falan 😂😂😂 bizde ben a-, eşim a+ , oğlum 0+. A0 sınız ve bebeğiniz a larınızın yanında ki sıfırı almış diye biyoloji dersi vermişlerdi 5 dakika da, aklıma geldikçe gülüyorum 😂