ahsensuy Bebeğim 3 ayına girecek kundaklıyordum hep bugün kundaklamadan uyutayım dedim dalamadı daldı uykuya sonra uyandı elleri çok hareketli ne yapayım da alışsın ? Bir seferde mi bırakayım ? Yoksa yarım kundak mı yapayım eller bağlı ayaklar serbest
1__prenses_annesi ahsensuy Benim kızım da çok haraketli 2 ay 11 günlük yarım kundak yapıyorum hic yapmasam en ufak tıkirtida irkiliyor uykusu bölünüyor ztn doktorlarin önerdiği de yarım kundak..:))