Selda110 Kızlar oğlum 2 yaşında hala gece uyanıyor illa o sütü içmek istiyor 2,3 kez uyanıyor artık kesintisiz uyusun istiyorum hamileyim 2 ay sonra dogum yapicam Allah nasip ederde ne yapmam lazim onerilerin
Esinzhl Selda110 ben yavaş yavaş bıraktırdım. Mama ya da süt ne veriyorsanız içine yarı yarıya su koydum sonra yavaş yavaş su miktarını arttırdım derken tamamen suya döndü ve böyle bıraktık
Kubranurbaysal1 Benim kızımda 2 yaşına kadar içti uyumadan önce bende sütün içine birazcık tuz koymuştum içti sonra ıyy bu iğrenç ben içmicem demişti bir daha da içmedi.