alyacimm Artık çok üzülüyorum çocuğum ıcın yumurta dıyetı yaptım gecmıyor hep kortızonlu krem kullanmak zorunda kalıyorum doktor yumurtayı aç dedi açtım daha da arttı kendıde huzursuz uyumuyor ağlıyor bende çok üzülüyorum 10 aylık olcaz 3 aylıktan beri çıktı hep egzama yara içinde
Selinmoon alyacimm Bizim de öyle şu an 5 aylık yaklaşık 1 aydır vücudu hep kırmızı artık dün kaşıya kaşıya kanattı 🥺 çok üzülüyorum ağlıyorum hep 🥺 yumurta akına var alerjisi , bize 1 yaşına kadar vermeyin dedi doktor ,ben emziriyorum diyet yapıyorum gene aynı .
alyacimm Selinmoon evet derı testı yaptrdık yumurta dedıler tamam yemıyorum çok dikkat ettim ama geçmiyor
busra653_ alyacimm ah kıyamam güzellik🧿 benim bebeğimde de başladı çok sıkıntılı bir süreçmiş 🥹 süt alerjisine filan da baktırdınız mı
Selinmoon alyacimm oy kıyamam 🥺 maalesef aynı durum bizde de var , ne yapacağımı şaşırdım. Deterjan değiştirdim , çift durulama yapıyorum, bol bol nemlendiriyorum, hijyene dikkat ediyorum yok geçmiyor
busra653_ alyacimm deri testine çok güvenilmiyor diye biliyorum tabi en doğrusunu siz ve hekiminiz bilirsiniz biz direk kan testi verdik büyük şehirde yaşıyorsanız isterseniz ayrıca alerji doktoruna gidin bende biraz daha ilerlerse öyle yapmayı düşünüyorum
alyacimm busra653_ alerji doktorumuz var ıstanbul ataşehirde sakıne ışık bılındık bır doktor ona gıdıyoruz onda süt çok az çıkmıştı ona aldırış etmeyın dedıler derı testı daha guvenılır yumurta çıktı dedı