Kızlar doğum yapalım 36 gün oldu 2 gündür çok yoğun şekilde kanamam var sizce normal mi doktora gitmeli miyim son günlere doğru azalır rengi koyulaşır falan dediler birkaç gün öncesine kadar koyuydu ama şu an normal adet görüyormuşum gibi kanamam oluyor ve kıpkırmızı yoğun