mervebltrk Kızlar bebeğim 3.5 aylık sırt üstü yatırınca kendisi uyuyamıyor ama yan döndürüp parmağımı tutunca kendiliğinden uyuyor yada yanına uyku arkadaşı koyduğum zaman uyuyor ama yan yatmak istiyor yan yatırınca sıkıntı olur mu kolu ağrır mı acaba
Aklimideliricem Benim iki oğlumda yan yatınca uyurdu hala öyle uyuyolar bi sıkıntı yaşamadım ama en sağlıklısı sırt üstü yastıksız yatırmak
mervebltrk Aklimideliricem uyuyunca sırt üstü çeviriyorum uykuya dalana kadar yan yatıyor bazen kendisi dönüyor sırt üstü