16 aylık kız bebeğim sütten kestim 2 hafta oldu ama yaklaşık son 4 gündür çocuğun benim bağrımda uyumak istiyor yani nedenini anlayamıyorum yatağına koyduğum an gözlerini açıyor ve uyanıyor evet diş çıkartıyor ama ben bu süreç böyle olur da yatağına alıştıramazsam diye korkuyorum Ne yapmam gerekiyor yani konuşuyorum anlatıyorum burası senin yatağın sen kendi yatağında yatmalısın uyku arkadaşı da aldığım bebek var ama onu da kabul etmiyor yardımlarınıza ihtiyacım var