Bebeğim 1 aylık üç saatte bir 60 ml mama yiyor hipp kullanıyoruz beni de emiyor mamanın ölçüsünü tam veriyorum iki ölçek fazla da vermiyorum neden kabız oldu sizce. Bu sabah ıkınıp ıkınıp ağlıyordu kıpkırmızı oluyordu altını değiştirirken popsunda kaka parçası vardı yani kabızdır diye düşünüyorum bi çay kaşığı zeytinyağı verdim yapmadı hala neden kabız oldu sizce?