esilamom02 Bugün 8 aylık olduk sürekli parmağını kulağına sokuyor içindeki bakteri biriktiği için mi dişten mi bende çözemedim
papatyaebru esilamom02 benim kızımda 10 aylık olacak 7. Aydan beri eli kulağında doktora götürdüm bi sorunu yok demişti
Hayymoomm esilamom02 kızım kulak tutarak uyuyor wli hep kulakta🥲 ama enfeksiyon da olabilir kulaktaki enfeksiyon hemen ateş yapmıyor bi baktırın sağlık ocağına
esilamom02 Hiilyuss ben ellediğimde daha parmağını içeri doğru götürüyor bence kaşınıyor doktora götürsem bence bişey demezlerde
esilamom02 papatyaebru bizimde bir aydır var götürmek istedim de dediğiniz gibi sorun yok der hastanede çok uzak
ctml1901 Kızım 10 aylık o da sürekli kulağını kaşıyor doktora götürdüm iltihap falan ki var diye ama dişten yapıyo kulak iltihabı yüksek ateş yapar demişti