Merhaba anneler, bebeğim 3. Ayına kadar gece uykusuna uyuduğunda benim desteğime ihtiyacı olmadan 5-6 saat uyuyordu. Ama 3. aya girmemizle beraber düzenimiz değişti. Gece uykusuna 9 da yatırıyorum ve 11 e kadar sürekli benim desteğimi istediği için uyanıyor. Ve asıl derin uykusuna geçtikten sonra ise 2 saat hatta 1 saat sonra uyanıyor ve asla derin uykuya geçemiyor.
Bu arada uyutmadan önce uyandır yöntemini bilen ve deneyen, işe yarayan var mı?