Merhabalar bebeğim 3 ay 23 günlük 4 gün öncesi kontrolü vardı hemşiremiz yavaştan meyve sularına başlayabilirsinde yada yoğurt mayalayıp verebilirsin dedim meyve suyu içirmek istemiyorum yoğurt içinde erken olduğunu düşünüyorum o yüzden püre ve kaşık maması günde 1 öğün olacak şekilde vermeli miyim sizce