Eğitime başladık ama benimle uyumaya alışkın o yüzden beşikten kalkıyor kollarını uzatıyor sarılıyor boynuma beşiğe alıştırmaya çalışıyorum eğitim aldığım kişi zamanla azalacağını söylüyor 14 aylık olucak beni istiyor kıyamıyorum bi yandan da beşiğinde yatsın artık diyorum siz olsanız napardınız eğitim alan kişiler var mı aşırı kararsız kaldım birde dün mesela 2 saat uyandı daha uyumadı uyutamadım çok ağlamadı izin vermedik ama huzursuzdu