Anneler merhabalar biz 8 aylık olduk ama maalesef 6. Aydan itibaren uyku sorunları başladı diş değil diş çıkarttı o zamanları biliyorum yani gece mama için kalkıyor sürekli ama acıktığı için değil sadece alışkanlık gibi sizler hangi yöntemi deniyorsunuz bıraktırmak istiyorum mamayı doktorum da dedi bıraktır diye ama ne yapıcam bilmiyorum