Kızlar günaydın ben dün de bi post açmıstım kızım okula gitmek istemiyor 2 ay gitti birden canım sıkılıyo okulda demeye basladı sabah ağlayarak kalıyor zorla götürüyorum içerde duruyor bu ağlma krizleri için bana bi fikir verin lütfen 1 haftadır böyle