Kızlar merhaba. Oğlum 4 aylıkken yüzü isilik oldu ve sürekli uykusunda yüzünü kaşımaktan vs egzamaya çevirdi. Doktorumuz Allerset şurup ve bir krem verdi. Krem işe yaradı üç günde geçirdi. Allerset şurubuda herhangi bir alerjik duruma karşı verdi ama 2 yaş altında kullanılması önerilmeyen bir ilaçmış ve ben il başta bi tereddüt ettim. Ama gece rahat uyuyabilmesi için bir kere verdim doktorun söylediği ölçüde sanki işe yaradı. Sonrasında geçtiği için zaten kullanmak istemedim. Şimdi bebeğim 5 aylık geceden beri yine kulağı kaşınıyor gibi sürekli kulağını tutuyor uykudan uyanıyor ağlıyo anlayamadığım şekilde akşam parol şurup vermiştim ama gece boyunca sürekli devam edince sabah allerset şuruptan yine çok az verdim. Bebeğinde bu şurubu kullanan ve bu şurupla ilgili bilgisi olan var mı ?