Merhaba güzel anneler bebeğim ara ara yapıyordu böyle ama şimdi 3-4 gün üst üste sabahları kalkıyor 1-2 saat uyumuyor. Diş sancısımı diyorum ama hiç öyle bir sıkıntısı da yok gibi ne yapıcam nasıl yatıcam bilmiyorum. 5 den beri ayakta yatmıyor normal de uyku düzsniöiz çok iyidir akşam 9 da yatar sabah 9 9-30 da kalkardı. Yardımcı olur musunuz?