iyi geceler oğlum 8 aylık, anne sütü almıyor mama ve ek gıda olarak ilerliyoruz ayağımda sallayarak uyutuyorum. Akşam 9-10 gibi yatar gece 1 gibi uyanır beslerim geri uyur Sabaha karşı 4-5 gibi uyanıyor ve 1-2 saat uyumuyor doğduğundan beri bu şekilde alışkanlık mı oldu nedir anlamıyorum önerisi olan var mı lütfen neden böyle yapıyor