smyyedmrrr 1 aylık bebeğim beşikte uyumuyor uyutup koyuyorum hemen uyanıyor kanepeye koyduğum zaman saatlerce uyuyor kanepede yanımda yatırmaya da cesaret edemiyorum bişey olur diye ne yapıp da beşiği sevdirmem lazım
nurella2633 smyyedmrrr benim de 6.5 aylık hamakta uyuyor asla beşiğinde yatmak istemiyor. Bu bebeklerin bizimle inatlaşmasına gerçekten anlam veremiyorum git yatağında rahat rahat yat dimi ama yok 😂😂
Zlm smyyedmrrr beşiği içi yumuşak geliyo olabilir yada korkutucu saha çok küçük çünkü kenarı açılan anne yanı beşiklerden alın sizin varlığınızı hissetmeye ihtiyaç duyuyodur. Gündüz ara ara uyanıkken falanda beşiğine koyun, uyurken yatırdığınızda giydiğiniz bi kıyafeti koyun kokunuz gelsin yan yatırıp arkasına yastık koyun uyurken mumun olduğunca daraltan alanı karnınızdan çıktı bu dünya ona çok büyük geliyo unutmayın 😊
BenDiyeBiri_ smyyedmrrr kaç gundur aynı şeyi bizde yaşıyoruz ve yere yatak serip petek dibinde uyuyoruz benimki koltukta bile uyumuyo yer yatağında yatiyo ve karismiyorum çünkü abiside aynı şekilde yerde rahat ediyodu o şekil yatırıyorum
bittercikolata__ smyyedmrrr Kızımda öyleydi yanlış hatırlamıyorsam 1 buçuk yaşına kadar uyumadı sonrasında alışmıştı şimdi 4 buçuk yaşında bıraksam beşikte uyuycam der 😂 çocuklar garip rezil uykuyu seviyor yani rahatça beşiğinde uyu dimj ama yok illaki eziyet olacak analara😏😂
aydint Aynı şekilde, 2 aylık olduk hâlâ beşikte yatmayı sevmiyo, yatağımızda kanepede kucakta memede uyuyo
smyyedmrrr Napıcaz biz böyle böyle asla uyumuyor beşikte ve öyle bi ağlıyor ki sanki dövüyorum çocuğu canı yanıyormuşcasına ağlıyor 😂😂
simge04 Kızım 1 yaşında ve hala bizimle yatıyor 🥲 Alıştırmaya çalışıyorum ama gece 2-3 kere uyaniyor, kucakta salliyorum geri uyusun diye ama uyumuyor illa yanıma yatırmam lazım ki dalsın … sonra benim halim kalmiyor artık uyuya kalıyorum 😪😪
smyyedmrrr simge04 sizin gene 2 3 kere uyanıyormuş çok iyi biz hiç uyumuyoruz 15 dk uyuyor uyanıyor geri
zehra0508 smyyedmrrr aynen ya ilk baslar benim kizimda uyumuyodu oyle agliyoduki gorende etin kesiyorum sanar🤣sonra yavas yavas 2,3 kere besiyine koydum sonunda basardimm simdi besiyinde uyuyo 6ay 10 gunluk kizim
ysmnabd smyyedmrrr ay 1 ay inatçı bir bebek olmak için çok erken değil mi? Sürekli uyuması lazım siz nereye yaptırırsanız orda . Çok garip geldi eğer emziriyorsanız beşiğin işine emzirme sütyeni veya atletinizi koyun kokunuz sinen birde ufak bir yasin olur ufak kuran olur bir ayet koyun belki fayda sağlar bunlar