Ben öyle uyutuyodum bebeğimi sesi kapattığımda uykudan gözlerini kocaman korkmuş şekilde açıyordu ve her seste uyanıyordu beyaz gürültüden olmuyodur diye düşündüm bi zaman sonra artmaya başladı bende zararlarını okuduktan sonra kullanmadım dahada ve artık böyle yapmıyor bebeğim tabi bazı anneler hep bunu kullanıyormuş rahat oluyormuş uykuları ama her çocukta aynı yaparmı bilemem