3 buçuk aylık bebeğim var. Sezaryenle doğum yaptım. Emziriyorum. Adet sancım yok ama 3 gündür kahverengiye lekelenmem oldu. Devamı gelmedi. Eşime hamile olabilir miyim acaba yerleşme kanaması mı diye sordum olamaz içine kaçırmadığımdan eminim dedi sabah test alıp yapacağım ama içim içimi yiyor yerleşme kanaması olabilir mi yoksa ara lekelenme midir