Kızlar 4 aylık oğlum son 1 aydır geceleri asla uyuyamıyor uykuya dalamıyor sürekli uyanıyor gün içersinde de uyuduğu yok zor yatıp çok çabuk uyanıyor saatlerce uyuyan bir bebek değil emmiyor emme pozisyonuna geçtiğimiz zaman ağlayıp kendini geri atıp asla tutmuyor geceleri emerek uyurdu şimdi onu da yapmıyor pozisyon alınca uykuda bile olsa ağlıyor geri atıyor kendini yani memede uyuyan çocuk şimdi çok değişti bende mecbur sütümü sağıyorum ve mama veriyorum şuanda kaka yapamıyor 3 gün olacak yapamadığı içinde çok huzursuz ağlıyor ekstra biraz grip oldu o da var aşırı balgam var doktor küçük olduğu için bişey yapamıyacağını söyledi öksürük için şurup verdi sadece ne yapacağımı şaşırdım o kadar çok değişti ki normal mi bu süreç değil mi bilemiyorum şuan uyutmaya çalışırken sizede bir sormak istedim sizce bunlar normal mi ne zaman geçer