aa_360 Akşam 19.45 de uyumustu şuan kalktı yaklaşık 1 saattir gülücükler atarak sesler çıkarıyor uykusu asla yok oyyy bu gece de uyku yok bana . Sizde durumlar nasıl hanımlar
Oznurkk aa_360 şuan sallıyorum ya. Hanımefendi gece keyfi yapmak için uyanıyor. Neyse ki iki çocuğum da 12-1 den önce uyanmiyor da uyuyabiliyorum onun için dert etmiyorum
twoche aa_360 8.30 da uyudu ama gece 10 defa emmeye kalkıyor beyfendi diş zamanı meme de alışkanlık yaptı dertlerdeyimmm
aa_360 canimoglum55 benim ki uyudu da akilsiz anası uyumadı 🤣 dizileri secmistim şuan daldı 1 buçuk saatin sonuna gelirken inşallah uyanmaz 🥲🥲🥲🥲 size se Allah sabır versin çok zor
canimoglum55 aa_360 bende genel de öyle yapıyorum iki dk uyuyor bende kestirmek yerine biselere bakıyorum sanırım tüm anneler böyle 🤣 çok sagolun teşekkür ederim 🙏🫂