Bebek166 2 3 saate bir mi uyanıyor? Eğer öyleyse çok iyi. Kızım 40 dk bir uyanıyor. Ben hemen dalamadan geri uyanıyor bizimki de 7. Aya girecek şu an babası evde tavaf ediyor mesela hala uyumadı sabahta erken kalkıyor zaten siz düşünün ne uykusu uyuduğumu 😞 atak mı var ne var bu aylarda bilmiyorum çoğu aynı