Alisinannesii nurse harwey kullandım hiç faydasını görmedim bebeğimin gazfan morrana kadar ağladığı zamanları görünce şunları yapmaya başladım ve bin şükğr çok rahatız..öncelikle sab simplex damla ve biogy probıyotık damladan kullanıyoruz kesinlikle çok düzenli verilmeli benm bebeğim emzikte emiyo ben 2damla emziğine değdiriyorum sabsimpleği tadı güzel oöduğu için fıstık gibi emiyo 😀 onun dışında soğan sarımsak yoğurt baklagiller mandalina portakal bende çok gaz yaptığı için onları ve dha diğer gaz yapan yiyecekleri kesinlikle tüketmiyorım..ajtardan rezene al kimyon al bide anason bitkisi al..günde sabah akşam 2 defa rezene kaynatıyprum içinede bir çay kaşığı kimyon atıyprum içiyoeum..2 günde birde özellikle akşam içtiğimin içine bir tutamda anason atıyprum oda rahatlatıuo uyutuyo diye..ama o çayı hep kendim içtim bebeğe hiç vermedim ben böyle rahatladım doktor bebeğede 1 çay kaşığı verebılırsın demişti olmazsa bide o şekilde bebeğinede ver..birde her uyuduğunda 3 4 tur karnına sıcak havlu koyuyorum hafif masjını yapıyorum ayaklarda hep sıcak oluval..rbbım kolaylık versin bi şekilde geçecek umarım bu gazmanlıklar