Çok sallamaya alıştırmak istemediğimden sık kullanmadım. Ne zaman uyutamasam gidip ona yatırırdım ve hemen uyurdu.17 aylık olduk ve hala ne zaman uyutmakta zorlansam hamakta uyutuyorum. Zaten boyu uzadığından vadesi doldu son sallanışlarımız. Tavsiye ederimm 👌🏻