Tarım ilacindan şimdide mandalinalar iade olmuş. Hadi diyelim bı kaç hafta yemedik iade olanlar atlandi. Eee bu ağaç komple ilaclanmiyor mu ülke içinde de çok fazla ilaçlı gıda var. Ben şimdi iade edenlerden kurtulsam iç pazar da yine aynısı mevcut. Bu ilaclama yapılmis meyve sebze kendini nasıl belli eder. Bı çok gıda muh, oranı düşürmek için karbonatlı su diyo ama bu gözeneklerden geçmiyor mu bu ilaç basbayağı geçiyor. Allah’ım kafamda deli soru neden bı ulke kendi toplumunu zehirlemek ister aklım fikrim almıyor şöyle her bölgesinden altın gibi her rızık çıkan ülkemde zehir yedigimize inanamıyorum. Gerçekten akıl dışı işler.