Kızlar merhaba o kadar moralim bozuldu ki anlatamam. Ben 2. Sezeryan doğumumu yaptım hamdolsun ama ilk gebeliğimde tansiyonum çıktığı için 2. Hamileleliğimde çok sıkı diyetle 9 ayı tamamladım. 76 kilo ile hamile kaldım doğumdan sonra 10. Günümde tam 70 kiloydum. Şimdi 5 ayda 8 kilo almışım resmen verdiğim kiloları aldım emzirme döneminde diyet ypanlar var mı diyetisyen önerisi alabilirim