Ankara’da yaşıyoruz, güvenli olduğunu düşündüğümüz yerlerde kızımın (17 aylik) elinden tutmuyoruz, zaten tutturmuyor. Yolda zor tutuyor araba gelir tehlikeli diyerek. AVM’de de pek tutmayız sürekli peşindeyiz. Kayseri’de ailemin yanına 1 haftalık tatile geldim. AVM’de cok büyük sorun oldu. İnsanlar önce garipsedi, ardından teyze elinden tut çocuğun diye azarladı, güvenlik sizin mi diye sordu(kamerada yalnız başına yürüyen bebek sanmışlar) yani elimden tutmayı sevmeyen özgürce yürüyen bebeğimi neden zorluyorum anlamadım. Zaten sürekli yanındayım. Düştüğü zaman kaldıramam bile problem oluyor, o kendisi kalkabiliyor deyince kötü anne muamelesi gördüm. Ankara’da asla başıma böyle bir sey gelmemişti. Acaba bende mi problem diye düşündüm. Umarim yalnız değilimdir