derinmoms23 Benim de oğlum 17 aylık Şuan
Abi-baba-düştü-bitti-nerede- çö(p) -peçe(te)Anne-mama vs gibi kelimeleri var isime gelince zamanında aşkım canım vs dediğim için bakmıyordu ismini seslenince artık ismi ile seslendiğimiz için ne diye cevap veriyor belki sizde farklı kelimeler kullanıyor olabilir misiniz?
Komut veriyorum süpürgeyi getir,su getir ya da çöp e at diye bezini çöpe kendisi atar. Ben wc den çıkınca hadi elleri yıkamaya dediğim de kendi de yıkar tv izletmiyorum ama bazen daraldığımda telefon ile oynarken o da gelip bakıyor bu aralar yeni kelime öğretemiyorum vücudu da aynı şekilde burun ve kulağı öğrettim 1 hafta önce söylüyordu şimdi söylemiyor. 🤐🤦♀️