Hamileliğimin son 1 ayında grip geçirdim ve maalesef öksürük yapıştı kaldı..Doğumdan sonra tekrar hastalandım ve öksürük iyice arttı,alerjik astımım var havanın durumuyla birlikte iyice zorluyo ve öksürüğüm asla kesilmiyo.Doğum yapalı 20 gün lldu hala çok kötü..Prospan içtim 2 şişe ama hiç bi faydası olmadı..Emziriyorum bebeğe dokunmıycak bitkisel bi çaresi olan varmı şu öksürükten beni kurtarıcak azaltıcak..