Kızlar biz 38+2 de 2400 olarak dünyaya geldik şuan 8 ay 2 günlük ve kilomuz 7200 çıktı. Ben kilo alamadığı için değil neden çocuğum iştahsız derdindeyim bugün bir prof. Götürdüm bana diyorki ne bekliyorsun kilo olarak. Benim derdim kilo degilmi yavrum 45 günlükken zaten açık kalp amelyati oldu sağlığı yerinde olsun Allah’a hamd olsun 🙏 benim beklentim 4 saatte bir 120 içsin ama yok bazen 60 80 vs nadir 120 . Benim beklentim kilo degilki ben derdimi kimseye anlatamıyorum bıraksam aciktigini anlamıyor bile ya ☹️ bilmiyorum nolcak bu şekilde derdim kilo değil sağlıklı olsun ama yani yesin de en azından kan tahlilleri vs temiz 🙄 geçen kan verirken bı kadın kızı ağlamasın diye dönüm oğluma baktı ve dediki iki aylık bebek bile ağlamıyor senin kadar ☹️ çok zoruma gitti kimse yavrumun ne yaşadığını bugüne nasıl geldigini bilmiyor oturdum hıçkıra hıçkıra ağladım