Merhaba oğlum 2 ay 1 günlük 2 gündür aşırı uyuyor. 3 saat uyuyor emmek için uyaniyor en fazla 1 saat uyanık geri hemen uyuyor. Önceden aşırı gazlıydı gece 3 4 saat uyumadığımızı bilirim. Şimdi gazı yok çok uyuyor normal mi sizce ?
Uyandırıp emzirmeli miyim?
Sadece anne sütü veriyorum. Şu an 3 saati de geçti derin uyuyor