Doktorumuz 4. Ay kontrolunde baslayabilirsin dedi ama ben bekledim 5,5 aylikken tadimlik basladim yogurt ile. Tatli patates, avokado havuc gibi seyleri veriyorum cok az. Her tadimina kaliteli bir zeytinyagi ekliyorum sukur suan kabizlik olmadi. Birde ek gida alan bebekler yemekten sonra hemen anne sutu emerse kabiz olmazlarmis.