yasaka katılıyorum, benim bebeğim hem mama hem anne sütü ile besleniyordu ek gıdaya geçince memeyi reddetti gündüzleri mama içmek istemiyor sadece kaşık görünce açıyor ağzını. Sütüm zaten azdı bu süreçte git gide azaldı. Bencede sadece anne sütü alan bebekler 6.ay gibi başlasalar çok daha uygun olur doya doya emsinler 🙂