Eline kemirebilecegi ya da isirabilecegi şeyler verin . Elini ağzına götürmesi çok normal elini ağzından çekme gibi bir egilimde bulunuyorsaniz ellemeyin götürsün sonradan geciyir bu gibi durumlar bizde öyle oldu. Endişelenmeyin, bizimde o aralıklarda başladı 6.ci ayında çıkmıştı. Her çocuk bir olmuyor tabi daha erken çıkması da mümkün. Emziriyorsanız sürekli memeyi istemesi de normal çünkü en iyi ağrı kesici anne sütü . Ben göğsüm açık çok uyukladim . Ama geçiyor akışa bırakmak en iyisi. Ben bide jeller oluyor ondan sürüyordum. Parmağa geçirilen kaşıyıcı aparatlar var onlardan alıp jeli nohut tanesi kadar koyup kasıyordum. Bu dönemlerde sabırlı olmakta fayda var . Şimdiden çabuk atlatirsiniz inşallah diyeyim 🌼