3 yaşında kızımın gündüz hiç öksürüğü yok gayet iyi. Gece uyandığında öksürük tutuyo 1 saat öksürüyo . Yaklaşık 2 haftadır böyle . Son zamanlarda azalıyo gibi oldu mesela dün gece hiç öksürmedi ama bugün gene 1 saat gece uyku arası kalktı öksürdü . Neden olabilir acaba ya ? Başına gelen var mı ?